«
Strona główna» Reguły dla nowych wpisów

Reguły dla nowych wpisów

Na naszej stronie możesz zarobić prawdziwe pieniądze. Tutaj zestawiliśmy kilka ważnych reguł obowiązujących dla nowych wpisów.

Ważne: Prosimy przestrzegać naszych warunków korzystania z serwisu. Wpisy mogą zwierać wyłącznie dane, do których użytkownik posiada prawo publikacji oraz prawo przeniesienia użytkowania. Są to np. strony internetowe danych firm.

1. Zakaz duplikatów
Obowiązuje zakaz ponownego wprowadzania wpisów istniejących w katalogu. W tym celu sugerujemy skorzystanie z opcji kontroli duplikatów w formularzu wprowadzania danych i/lub z opcji wyszukiwania. Prosimy zwrócić uwagę na możliwość występowania różnych wariantów zapisu, ponieważ przykładowo "Mc-Donalds" oraz "Mc Donalds" nie są rozpoznawane przez system jako duplikaty.

2. Jeden wpis dla jednego punktu działalności
Dla jednego sklepu dopuszczalny jest tylko jeden wpis, także wówczas, gdy sklep oferuje różne usługi lub marki różnych producentów. I tak na przykład jeśli sklep papierniczy posiada w sprzedaży także znaczki pocztowe i prowadzi punkt lotto nie ma możliwości dokonania dodatkowego wpisu jako „Partner Poczty Polskiej" i "Punkt lotto". Oczywiście warto opisać te usługi w polu na dodatkowe informacje oraz uwzględnić je wśród slów kluczowych, po których usługa jest wyszukiwana. Powyższe dotyczy także zespołów gabinetów lekarskich. Jedyny wyjątek od powyższej zasady stanowią różne godziny otwarcia dla różnych usług. I tak na przykład, jeśli stacja benzynowa jest otwarta w godzinach 0-24, a oferowana usługa przyjmowania przesyłek dostępna jest tylko w godzinach 8-16, istnieje możliwość dokonania 2 wpisów.

3. Zgłoszenie błędu zamiast nowego wpisu
W przypadku stwierdzenia błędu we wpisie, należy skorzystać z funkcji „zgłoś błąd”. Niezwłocznie dokonamy korekty błędu. Prosimy o nieprzesyłanie wpisów zamiennych do błędnego wpisu. Wpisy zamienne powodują duże zamieszanie wśród osób szukających informacji.

4. Tylko godziny otwarcia
Dopuszczalne są wyłącznie wpisy sklepów, urzędów i punktów usługowych, które posiadają rzeczywiste godziny otwarcia. Niedozwolone są wpisy dotyczące godzin dostępności telefonicznej, internetowej, mailowej oraz faksowej. Niedozwolone są także wpisy samych godzin pracy biura.

5. Ograniczony dostęp
Niektóre instytucje posiadają wprawdzie stałe (i zgodnie z pkt. 4 "rzeczywiste") godziny otwarcia, ale dostępne są tylko dla ograniczonego kręgu użytkowników czy też klientów. Jako przykład posłużyć mogą punkty handlowe czy też punkty usługowe, do których dostęp możliwy jest od 18-ego roku życia oraz punkty handlowe czy też punkty usługowe, gdzie konieczne jest członkowstwo (np. klub, związek, przedszkole). Takie wpisy są dozwolone. Oczywiście w polu na dodatkowe informacje nie może zabraknąć informacji o ograniczonym dostępie do usług, jeśli nie wynika on z samej nazwy przedsiębiorstwa.

6. Lokalizacja
Wpisy mogą dotyczyć wyłącznie punktów handlowych, punktów usługowych oraz urzędów, które posiadają stałą lokalizację. Do katalogu nie wolno wprowadzać firm usługowych oraz punktów handlowych dostępnych wyłącznie telefonicznie lub świadczących usługi w miejscu jak na przykład usługi dorabiania kluczy bez punktu sprzedaży czy tez taksówkarze bez stałego adresu siedziby. Kompletny adres jest obowiązkowy dla wpisów do katalogu.

7. Punkty handlowe, urzędy i punkty usługowe
Wpisy wszystkich innych punktów handlowych, urzędów oraz punktów usługowych, które nie zostały wyraźnie wymienione w pkt. 8, są dozwolone, o ile spełniają one pozostałe warunki.

8. Wpisy niedozwolone
Ważne: Może się zdarzyć, że mimo wszystko natkniesz się na naszej stronie na takie wpisy. Pochodzą one z początkowego okresu działania katalogu, gdy dane obszary katalogowe były jeszcze dozwolone. Ponieważ wypłacone zostało za nie wynagrodzenie, nie zostały one usunięte. Niedozwolone są:

  • skrzynki pocztowe
  • paczkomaty
  • straże pożarne
  • komisariaty
  • bankomaty
  • przedszkola, świetlice, domy opieki
  • automaty do papierosów
  • urządzenia photo fix
  • inne automaty
  • pensjonaty
  • apartamenty wakacyjne
  • prywatne pokoje gościnne
  • domy publiczne i prostytutki
  • jarmarki sezonowe, jak jarmarki bożonarodzeniowe, jarmarki wielkanocne itd.
  • festyny ludowe/odpusty itd.

    9. Pytania
    Masz wątpliwości przy wpisie? – Zapytaj! Szybko i zobowiązująco udzielimy odpowiedzi, co może znaleźć się we wpisie, a co nie.

    10. Prawidłowe godziny otwarcia
    Najważniejsza zasada: Niezależnie od rodzaju zgłoszonego punktu handlowego, urzędu czy też punktu usługowego – godziny otwarcia muszą być zgodne ze stanem faktycznym i weryfikowalne. W katalogu nie ma miejsca na przypuszczenia. Jeśli masz wątpliwości – dopytaj w sklepie. Pracownicy z pewnością szybko i chętnie udzielą Ci informacji na temat właściwych godzin otwarcia punktu. Zmienne godziny otwarcia, jak na przykład Open End, należy opisać w polu na dodatkowe informacje.

    11. Godziny otwarcia w sezonie
    W przypadku, gdy punkt posiada inne godziny otwarcia w sezonie, istnieje możliwość dokonania 2 wpisów, np. dla pływalni. Ważne jest tutaj, aby w tytule (nazwa firmy), pojawiło się określenie sezonu. W przeciwnym wypadku nie będzie możliwości rozróżnienia sezonu w widoku listy/w opcji szukania i trzeba będzie klikać na każdy wpis oddzielnie, żeby sprawdzić, jakie godziny otwarcia obowiązuję w danym sezonie. A zatem: W tytule/nazwie może się pojawić np.: „Przykładowa pływalnia kwiecień-październik“ i „Przykładowa pływalnia wrzesień-marzec”. Prosimy nie wpisywać sezonowych godzin otwarcia w polu na dodatkowe informacje.

    12. Oddziały firmy
    W przypadku, gdy firma posiada różne oddziały, które pracują w innych godzinach, istnieje możliwość dokonania kilku wpisów (patrz także punkt 2 Reguł). Bardzo ważne jest tutaj jednak, aby nazwa danego oddziału pojawiła sie bezpośrednio w tytule (=nazwa firmy), ponieważ w wynikach wyszukiwania wyświetla się sam nagłówek. Brak nazwy oddziału w tytule powoduje irytację użytkowników.

    Ważne: Prosimy przestrzegać naszych warunków korzystania z serwisu. Wpisy mogą zwierać wyłącznie dane, do których użytkownik posiada prawo publikacji oraz prawo przeniesienia na nas praw użytkowania. Są to np. strony internetowe danych firm.

    Kilka uwag na temat jakości wpisów

    a) Nazwa firmy musi się pojawić w tytule. Nagłówek „Sklep spożywczy“ jest niedozwolony, ale "Lidl" also "Lidl (artykuły spożywcze)" jest już jak najbardziej prawidłowy. Dokładniejszy opis działalności najlepiej umieścić w polu na dodatkowe informacje.

    b) Numer telefonu, strona internetowa, słowa kluczowe. Zalecamy dokonanie maksymalnie pełnego wpisu. W szczególności należy zwrócić uwagę na słowa kluczowe. Niebawem będziemy wypłacać dodatkowe wynagrodzenie także za te dane. Dlatego też sugerujemy, aby już teraz przyzwyczajać się do bieżącej aktualizacji właśnie tych danych.

    c) Zakaz skrótów, pisownia wielką i małą literą. Niedopuszczalne jest używanie skrótów w adresie lub miejscowości. W przypadku nazw firm skróty są oczywiście dopuszczalne, jeśli punkt handlowy lub usługowy posługuje się nazwą skróconą. Należy przestrzegać reguł pisowni wielką i mała literą.



    Masz pytania?

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz tutaj. W przypadku dodatkowych pytań prosimy przesłać wiadomość korzystając z formularza kontaktowego. Chętnie pomożemy.


    Zarejestruj się za darmo i zacznij zarabiać!
  • Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

    © 2013-2016 GodzinyOtwarcia24.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
    Wersja: Klasyczna | Mobilna
    Pomoc Wpisy na żywo Ranking Rejestracja Logowanie